Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Eksporto plėtra: "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Eksporto plėtra: "Utenos trikotažas"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Eksportas. Eksporto rūšys. Eksporto motyvai. Kontaktų užmezgimas su užsienio partneriais. Eksportinių prekių kainų nustatymas. Užsienio prekybos kainų balansas. Pasaulinė prekybos organizacija. Laisvas prekių judėjimas. Įmonės eksporto plėtra. AB "Utenos trikotažas". Įmonės veiklos pradžia. "Utenos trikotažo" eksporto veikla.

Ištrauka

Šiandieninės ekonomikos sąlygomis sunku įgyti konkurencinį pranašumą, dar sunkiau jį išlaikyti. Dėl vietinės rinkos perpildymo bei aštrios konkurencijos vis daugiau įmonių bando ieškoti būdų išeiti į užsienio rinkas. Įmonės, norėdamos išplėsti tarptautinio verslo ribas bei įgyti konkurencinį pranašumą, ieško naujų galimybių ir pasitelkdamos naujausias technologijas stengiasi ją kuo efektyviau išnaudoti naujoje aplinkoje. Tradicinis verslas persikelia į tarptautinę erdvę. Daugeliui įmonių eksporto veikla nėra nauja veiklos sritis, kadangi tai yra komercinio pobūdžio veikla, o mainų operacijos yra komercinės operacijos.
Eksportas- prekių, paslaugų, technologijų, kapitalo, vertybinių popierių, valiutos ir kt. išvežimas į užsienį, siekiant realizuoti užsienio rinkose.
Dabar be eksporto savo verslo neįsivaizduoja beveik nė viena didesnė įmonė tiek užsienio šalyse, tiek ir Lietuvoje. Sėkmingas dalyvavimas tarptautinėje rinkoje gali suteikti puikias galimybes pasinaudoti jo visais privalumais- didesne rinka savo produkcijai ir paslaugoms, geresne gyvenimo kokybe, idėjomis, pigesniais darbo ir kapitalo ištekliais, kvalifikuotais žmogiškaisiais ištekliais, bet jis taip pat skatina prisiimti ir didesnę investicijų riziką, aukštą konkurencijos lygį.
Didelę įtaką tarptautinei prekybai daro ir tarptautinės organizacijos. Tokia organizacija yra ir PPO-Pasaulio Prekybos Organizacija. Tai vienintelė tarptautine organizacija, besirūpinanti prekybos tarp šalių taisyklėmis. Jos tikslas-padaryti prekybą kuo liberalesne. Lietuva irgi yra šios organizacijos narė. Narystė PPO suteikia Lietuvos prekybos režimui stabilumą ir patikimumą - tai yra reikšmingi faktoriai Lietuvos prekybos partneriams bei investuotojams
Įmonė ,,Utenos trikotažas" taip pat vysto ryšius su užsienio šalimis. Ją galima priskirti prie tokių įmonių, kurių praktika su užsienio partneriais yra pakankamai ilga. ,,Utenos trikotažo" eksportas auga kasmet, ir tai leidžia manyti, jog eksportas įmonei yra naudingas.


Pagrindinis tarptautinės prekybos būdas yra eksportas. Jis apima šalyje pagamintų prekių pardavimą užsienio rinkose per prekybos agentus ar užsienio paskirstymo centrus. Skatindama gamybinę veiklą savoje šalyje, eksportuojanti kompanija išvengia poreikio daryti reikšmingus organizacinius ar technologinius pokyčius, jai užtenka tik turėti platinimo kanalus, kad galėtų aptarnauti užsienio rinką. Tai yra pats nerizikingiausias metodas savo tarptautinei veiklai plėsti. Pradžioje nedaug reikia lėšų tam, kad taptum eksportuotoju, ir yra pakankamai lengva pasitraukti iš užsienio rinkos. Vykdant savo produktų marketingą per užsienio agentus, eksportuotojas išvengia didelių investicijų ir didelės valdymo atsakomybės, tačiau kompanija turi nedaug įtakos tam, kaip jos produktai yra platinami užsienio rinkose.
Yra keletas eksporto rūšių, skiriamų pagal tai, kaip aktyviai procese dalyvauja gamintojas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-06
DalykasTarptautinės ekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis41.53 KB
Autoriusdeine
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Eksporto pletra Utenos trikotazas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą