Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje

Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Prekių eksportas. Prekių importas. Užsienio prekyba. Užsienio prekybos deficitas. Tarptautinės prekybos apžvalga. Tarptautinės prekybos pagrindas. Išlaidų sąlygos. Lyginamojo pranašumo pagrindas. Hekšerio – Olino (Hechsher – Ohlin) modelis. Paklausos sąlygos ir prekyba. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Įmonės įėjimas į užsienio rinkas. Struktūrinė dinamiško tinklo schema. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-05
DalykasTarptautinės ekonomikos referatas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis141.19 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaTelšių Žemaitės gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kiekviena imone yra organizacija ir tenkina tris kriterijus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Telšių Žemaitės gimnazija / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą