Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Prekių eksportas. Prekių importas. Užsienio prekyba. Užsienio prekybos deficitas. Tarptautinės prekybos apžvalga. Tarptautinės prekybos pagrindas. Išlaidų sąlygos. Lyginamojo pranašumo pagrindas. Hekšerio – Olino (Hechsher – Ohlin) modelis. Paklausos sąlygos ir prekyba. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Įmonės įėjimas į užsienio rinkas. Struktūrinė dinamiško tinklo schema. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-05
DalykasTarptautinės ekonomikos referatas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis141.19 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaTelšių Žemaitės gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kiekviena imone yra organizacija ir tenkina tris kriterijus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Telšių Žemaitės gimnazija / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą