Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Lietuvos užsienio prekyba (13)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lietuvos užsienio prekyba (13)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įvadas. Užsienio prekybos pranašumai. Užsienio prekybos pranašumų analizė naudojant gamybos galimybių kreives. Tarptautinės prekybos pusiausvyros modelis. Uždaros ekonomikos pusiausvyra ir prekybos nauda. Veiklos internacionalizavimo ypatumai, eksportuojančioje įmonėje bei veiksniai, sąlygojantys įmonės apsisprendimą eksportuoti. Užsienio prekybos ribojimai. Muitų politika. Lietuvos eksporto struktūros pokyčiai, plėtros problemos bei naujos skatinimo formos. UAB "Artas" veiklos charakteristika. UAB "Artas" veiklos pelningumo analizė. Išvados.

Ištrauka

Daugumai Lietuvos įmonių pirmasis žingsnis veiklos internacionalizavimo procese yra produktų ar paslaugų eksportas. Šis žingsnis leidžia joms su palyginti nedidelėmis sąnaudomis ir maža rizika įgyti pranašumų, teikiamų bet kokio rinkos išplėtimo. Eksportas savo paprastumu yra panašus į vidaus pardavimus, ieškant naujų vartotojų kitame mieste ar savo šalies regione. Tačiau dažnai net savo šalies viduje susiduriama su sunkumais, ieškant naujų vartotojų, o Lietuvos kompanijos, pradedančios veiklą tarptautinėse rinkose, stokoja atitinkamos patirties ir pakankamos kvalifikacijos personalo veiklai užsienio šalyse plėtoti.
Darbe daug dėmesio skirta trims svarbiems aspektams: eksporto motyvams; kliūtims, su kuriomis dažniausiai susiduria eksportuotojai; firmų veiklos internacionalizacijos procesui.
Užsienio prekybos plėtojimas skatina Lietuvos ūkio struktūrinius pokyčius, palengvina integravimosi į pasaulio ekonomiką procesą.
Aktualumas: nustatant naujus Lietuvos politinius ir ekonominius santykius su užsieniu, labai svarbu turėti nacionalinio ūkio ir išorinių ryšių plėtojimo strategiją. Gamybos efektyvumui padidinti ir prekybinei partnerystei plėtoti būtina pertvarkyti Lietuvos ūkio struktūrą.
Tikslas ir uždaviniai: ištirti sudėtingus Lietuvos eksportuojančių įmonių tarptautinės ekonominės veiklos motyvus. Išanalizuoti argumentus, su kokiais sunkumais dažniausiai susiduria Lietuvos eksportuotojai, įeidami į rinkas, bei nustatyti kompanijų veiklos internacionalizacijos proceso ypatumus.
Tyrimo objektas: veiklos internacionalizavimo stadijos bei procesai, padedantys įgyvendinti internacionalizavimo strategijas, atsižvelgiant į įmonės gautą pelną ir į gamybos plėtrą, skverbimasis į kitas rinkas.
Pirmoje dalyje atlikta užsienio prekybos pranašumų analizė naudojant galimybių kreives; pateiktas tarptautinės prekybos pusiausvyros modelis; išnagrinėta uždaros ekonomikos pusiausvyra ir prekybos nauda, veiksniai, sąlygojantys įmonės apsisprendimą eksportuoti; užsienio prekybos ribojimai, muitų politika; taip pat pateikti Lietuvos eksporto struktūros pokyčiai, plėtros problemos bei naujos skatinimo formos.
Antroje dalyje pateikta įmonės «Artas" charakteristika.
Trečioje dalyje atlikti įmonės «Artas" tyrimai ir finansiniai – ekonominiai skaičiavimai. Parodytas jų praktinis taikymas. Pateikti su nagrinėtos problemos sprendimu susiję siūlymai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-04
DalykasTarptautinės ekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis70.91 KB
Autoriuskonspertino
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaV. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos uzsienio prekyba (13) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą