Verslas Japonijoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Siekiant sėkmės japonų rinkose: septyni pagrindiniai žingsniai. Pirma: Ištirti Japonų rinką. Tarptautinio verslo strategija. Keletas naudingų patarimų efektyviai sąveikai. Antra: Klientas- pirmoje vietoje. Trečia: Išlaikyti operacijų kontrolę. Ketvirta: Pasiūlyti tinkamus produktus. Penkta: Atakuok ir kontratakuok. Šešta: Tęsk, ką pradėjęs. Septinta: Pasinaudok Japonija, kaip atramą šuoliui. Startavimo strategijos parinkimas. Eksportas. Sutartys dėl licencijų. Bendros įmonės. Įgijimas. Vietinės dukterinės įmonės sukūrimas. On-site operacijų valdymas. Įdarbinimas. Vietos ir organizacijos pasirinkimas. Susidūrimas akis į akį. Finansinės operacijos. Modernios inovacinės struktūros Japonijos kompanijose. W. Hink, M. Reiss. Virtualiosios kompanijos: vadovavimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo sunkumai M. Reiss. E-komercija Japonijoje.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

35 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 69.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą