Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslas Japonijoje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Siekiant sėkmės japonų rinkose: septyni pagrindiniai žingsniai. Pirma: Ištirti Japonų rinką. Tarptautinio verslo strategija. Keletas naudingų patarimų efektyviai sąveikai. Antra: Klientas- pirmoje vietoje. Trečia: Išlaikyti operacijų kontrolę. Ketvirta: Pasiūlyti tinkamus produktus. Penkta: Atakuok ir kontratakuok. Šešta: Tęsk, ką pradėjęs. Septinta: Pasinaudok Japonija, kaip atramą šuoliui. Startavimo strategijos parinkimas. Eksportas. Sutartys dėl licencijų. Bendros įmonės. Įgijimas. Vietinės dukterinės įmonės sukūrimas. On-site operacijų valdymas. Įdarbinimas. Vietos ir organizacijos pasirinkimas. Susidūrimas akis į akį. Finansinės operacijos. Modernios inovacinės struktūros Japonijos kompanijose. W. Hink, M. Reiss. Virtualiosios kompanijos: vadovavimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo sunkumai M. Reiss. E-komercija Japonijoje.

Ištrauka

Japonija yra viena iš pasaulyje lyderiaujančių ekonominių jėgų. Kiekvienais metais ES šalys ir JAV nuperka mašinų, kompiuterių ir elektronikos prekių, pagamintų Japonijoje, už milijardus dolerių. Daugybė kitų tautų taip pat yra smarkiai priklausomos nuo Japonijos pramonės, tiekiančios joms plataus asortimento produkciją. Be to, Japonija tampa viena pagrindinių rinkų tarptautinėm bendrovėm/korporacijoms (multinational enterprises (MNEs) ), matančioms didėjančią paklausą prekėms ir paslaugoms, kas sąlygoja šalių ekonominę gerovę. Šios tarptautinės (multinacionalinės) bendrovės (MNEs) steigiasi ir todėl, jog vietoj to, kad būtų pasaulinio lygio konkurentais jiems geriau užsiimti verslu Japonijoje.
Darbo tikslai yra sekantys:
1. Ištirti Japonijos ekonomikos pobūdį bei prigimtį ir pateikti svarbiausius faktorius, į kuriuos reikia atsižvelgti užsiimant verslu Japonijoje.
2. Aprašyti keletą svarbiausių Japonijos ekonominės sistemos charakteristikų, turinčių lemiamą įtaką verslui toje šalyje.
3. Nustatyti šešis pagrindinius žingsnius, kuriuos atliko firmos, sėkmingai įžengusios į Japonijos rinką.
4. Palyginti ir supriešinti privalumus bei trūkumus susijusius su įėjimo į rinką strategijomis, įskaitant eksportavimą, licenzijuotus susitarimus, bendras/jungtines įmones, perpratimą ir dukterines bendroves/kompanijas Japonijoje.
5. Padiskutuoti, kaip valdyti on-site operacijas, skiriant ypatingą dėmesį plėtrai, vietai, organizacijai ir finansavimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-03
DalykasTarptautinės ekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis69.2 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVytautas Snieška
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslas Japonijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Vytautas Snieška
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą