Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Reklamos priemonės ir priemonių efektyvumas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos priemonės ir priemonių efektyvumas

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Reklamos priemonių parinkimas ir platinimas. Reklamos priemonių naudojimo planas. Kriterijų parinkimas. Informacijos priemonių grupės. Klasikinės informacijos priemonės. Tiesioginio marketingo informacijos priemonės. Klasikinės informacijos priemonės. Tiesioginio marketingo informacijos priemonės. "Naujos informacijos priemonės". Reklamos priemonių pasirinkimas. Reklaminių priemonių pasirinkimas. Apsisprendimas dėl pranešimo apimties, pasirodymo dažnumo bei poveikio. Pagrindinių reklamos priemonių atrinkimas. Konkrečios reklaminės priemonės išrinkimas ir kainos apskaičiavimas. Reklamos kainos rodiklis 1000 žmonių. Reklamos efektyvumo vertinimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-21
DalykasTarptautinės ekonomikos konspektas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKonspektai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.45 KB
AutoriusTadas
Viso autoriaus darbų36 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Urbanskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word ParinkPlat [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • R. Urbanskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą