Šperos.lt > Ekonomika > Tarptautinė ekonomika > Tarptautinio marketingo samprata (2)

Tarptautinio marketingo samprata (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Makroaplinka. Mikroaplinka. Verslo papročiai ir praktika tarptautiniame marketinge, etika ir tarptautinė verslo moralė. Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas. Veiklos užsienio rinkoje būdai. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Prekė. Kainų politikos užsienio rinkose formavimas. Paskirstymas tarptautinėse rinkose. Rėmimo strategijos užsienio rinkose formavimas. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo valdymas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Panevėžio kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 49.28 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą