Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Tarptautinio marketingo samprata (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarptautinio marketingo samprata (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo aplinka. Makroaplinka. Mikroaplinka. Verslo papročiai ir praktika tarptautiniame marketinge, etika ir tarptautinė verslo moralė. Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas. Veiklos užsienio rinkoje būdai. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Prekė. Kainų politikos užsienio rinkose formavimas. Paskirstymas tarptautinėse rinkose. Rėmimo strategijos užsienio rinkose formavimas. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo valdymas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-24
DalykasTarptautinės ekonomikos konspektas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKonspektai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis49.28 KB
AutoriusGabija
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLaima Unterhauser
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word TARPTAUTINIO MARKETINGO SAMPRATA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 24 puslapiai 
  • Panevėžio kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Laima Unterhauser
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą