Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Tarptautinė ekonomika>Plėtra tarptautinėse rinkose: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Plėtra tarptautinėse rinkose: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Lietuvos įmonių plėtra tarptautinėse rinkose. Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti Lietuvos eksporto apimtis ir AB "Snaigė" šaldytuvų pardavimo perspektyvas užsienio rinkose. Tarptautinė prekyba. Tarptautinė prekyba. Tarptautinės prekybos ribojimo būdai (priemonės). Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Prognozuojamos pardavimo užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų parinkimas. Bendros veikos sutartis. Lietuvos vieta Europos Sąjungoje (ES). Lietuvos konkurencingumo galimybės. Lietuvos eksporto kiekio analizė. Lietuvos eksporto ir importo santykis 2008 metais. Svarbiausi užsienio prekybos partneriai (2003 – 2008 m.). AB "Snaigė" investicijos užsienio rinkose. AB "Snaigė" charakteristika. AB "Snaigė" prekyba įvairiose šalyse. Išvados.

Ištrauka

Nuo seniausių laikų žmonijai yra žinomi prekių mainai - pirmykštėse visuomenėse jos dažniausiai vyko tarp vienos bendruomenės narių; žmogaus praktinei ir kultūrinei veiklai tobulėjant, atsirandant naujoms veikloms formoms, plėtėsi ir santykiai tarp bendruomenių, valstybių. Taip palaipsniui atsirado sąlygos prekių mainams tarp valstybių atsirasti, t.y. tarptautinės prekybos pagrindams formuotis. Šiuolaikinė pasaulinė visuomenė yra atvira, susijusi įvairiais bendravimo ir bendradarbiavimo ryšiais. Valstybes jungia politiniai, ekonominiai, finansiniai santykiai. Vienas iš svarbiausių valstybių bendravimo ir bendradarbiavimo ryšių yra plėtra tarptautinėse rinkose.
Lietuva yra jauna valstybė, kurios nepriklausomumas tesiekia 20 metų, per kuriuos ekonominė situacija labai pasikeitė nuo uždaros ekonomikos iki atviros. Lietuvai yra svarbu orientuoti šalies ūkį taip, kad jis atitiktų rinkos plėtojimosi ir tarptautinės integracijos reikalavimus, kartu sukuriant ir išlaikant sugebėjimą konkuruoti globalinėmis tampančiose rinkose, todėl reikia pasitelkti šiuolaikinius ekonomikos mokslo pasiekimus ir pasaulio šalių patirtį. Pasaulinio ūkio ekonomika užtikrino verslui platų įėjimą į pasaulio rinkas. Įmonės dažnai verčiasi tarptautiniu verslu ir vykdo investicijas visame pasaulyje. Tam būtinos atitinkamos sąlygos – teisingas verslo krypties pasirinkimas ir įmonės plėtotės programa.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti Lietuvos eksporto apimtis ir AB "Snaigė" šaldytuvų pardavimo perspektyvas užsienio rinkose.

Tarptautinė prekyba - tai pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis tarp dviejų ar daugiau valstybių, kurio metu bendradarbiauja pardavėjai, pirkėjai ir tarpininkai. Kiekviena šalis stengiasi tobulinti savo užsienio prekybos politiką siekdama gauti kuo daugiau naudos. Šalys prekiauja viena su kita, kad galėtų įsigyti užsienio prekių žemesnėmis kainomis nei gamindamos tokias pat šalies viduje. Tarptautinės prekybos prielaida - gamybos sąlygų skirtumas (skiriasi gamtinės sąlygos, apsirūpinimas ištekliais, darbo jėgos išlaidos, naudojama skirtinga technologija ir kt.). Gamybos sąlygų skirtingumas lemia gamybos kaštų ir kainų skirtumus. Vykstant tarptautiniams mainams, šalys aprūpina pasaulinį ūkį tomis prekėmis, kurių gamyba šalies viduje yra palyginti pigi. Šalys importuoja tokią produkciją ar paslaugas, kurių gamyba šalyje būtų žymiai brangesnė nei jos įsigijimas pasaulinėje rinkoje. Vadinasi, kiekviena šalis specializuojasi gaminti tai, kas jai efektyviau. Prekių ir paslaugų judėjimas tarp šalių susieja nacionalinius ūkius į bendrą rinkos sistemą ir sustiprina šalių tarpusavio ekonominę priklausomybę. ES yra pavyzdys ūkinio vieneto, kur yra nustatytos sąžiningos konkurencijos taisyklės, įvesta bendra valiuta, panaikinti arba sumažinti muitai, sukurtas ir toliau tobulinamas bendros ekonomikos planas ir t.t. Tarptautinės prekybos svarbą rodo ir tai, kad PPO - pasaulinė prekybos organizacija (nuo 1996 m. sausio 1 d. pakeitusi iki tol veikusį BSTP), šiuo metu vienija net 130 pasaulio valstybių. Jos tikslas - tęsti pasaulinės prekybos liberalizaciją, kuri lemtų didesnį investavimą, darbo vietų sukūrimą, tarptautinės prekybos suklestėjimą. Vis tik, tarptautinė prekyba yra ne tik teigiamas reiškinys – didelis importuojamų prekių kiekis mažina vidaus įmonių gaminamos produkcijos sunaudojimą, todėl kartais valstybės, siekdamos "apginti" vidaus gamintojus, yra linkusios įvairiais būdais riboti bendradarbiavimą tarptautiniu lygiu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-04
DalykasTarptautinės ekonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika >  Tarptautinė ekonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis56.28 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasVasiliauskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pletra tarptautinese rinkose saldytuvu gamyba AB Snaige [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Vasiliauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą