Šperos.lt > Ekonomika > Tarptautinė ekonomika > Elektroninės komercijos aplinkos analizė įstojus į Europos Sąjungą (ES)

Elektroninės komercijos aplinkos analizė įstojus į Europos Sąjungą (ES)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Elektroninis verslas. Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos kategorijos. Verslas – verslui. Verslas – vartotojui. Vartotojas – vartotojui. Valstybinė institucija – verslui. Valstybinė institucija – vartotojui. Valstybinė institucija - valstybinei institucijai. Elektroninės komercijos įtaka. Elektroninės komercijos veikla. Elektroninės komercijos sprendimai. Antspaudas – skaitmeninis parašas. E-verslo vystymo 10 Lietuvos apskričių projektas. Elektroninės komercijos teisės aktai. Bendras Europos Sąjungos (ES) ir Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) susitarimas dėl elektroninės komercijos. Bonos konferencija. 1997 Susiliejančių Technologijų Žalioji knyga. Lisabonos Europos taryba. Sevilijos Europos Taryba ir eEurope 2005 Action Plan. Europos Sąjungos (ES) elektroninės komercijos direktyva – 2000 metai. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 103.75 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą