Šperos.lt > Ekonomika > Tarptautinė ekonomika > Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje

Įmonės vaidmuo tarptautinėje rinkoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekių eksportas. Prekių importas. Užsienio prekyba. Užsienio prekybos deficitas. Tarptautinės prekybos apžvalga. Tarptautinės prekybos pagrindas. Išlaidų sąlygos. Lyginamojo pranašumo pagrindas. Hekšerio – Olino (Hechsher – Ohlin) modelis. Paklausos sąlygos ir prekyba. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Įmonės įėjimas į užsienio rinkas. Struktūrinė dinamiško tinklo schema. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Telšių Žemaitės gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 141.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą