Šperos.lt > Ekonomika > Tarptautinė ekonomika > Tarptautinės konkurencijos strategija: United Colors of Benetton

Tarptautinės konkurencijos strategija: United Colors of Benetton

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo objektas – tarptautinės įmonės, kurios kuria tarptautines strategijas. Darbo tikslas – išnagrinėti tarptautinės konkurencijos strategijų ypatumus bei išanalizuoti konkurencinę strategiją United Colors of Benetton įmonėje. Teorinė dalis. Tarptautinė konkurencijos strategija. Ekonominiai, politiniai ir kultūriniai aspektai. Praktinė dalis. United Colors of Benetton. Sėkmingo verslo pradžia. Benetton konkurencinis pranašumas. Serija - per pusdienį. Maksimali subranga. Logistikos centras. Agentų galios. Mažmeninė prekyba. Modelio imitacijos. Toscani indėlis. Pasaulinis atsakas į Toscani'o žinutes. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 100.77 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą