Šperos.lt > Ekonomika > Tarptautinė ekonomika > Tarptautinės prekybos įtaka rinkos dydžiui ir vartotojų pasirinkimo įvairovei

Tarptautinės prekybos įtaka rinkos dydžiui ir vartotojų pasirinkimo įvairovei

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tarptautinės prekybos samprata. Tarptautinė prekyba. Eksporto motyvai. Importo motyvai. Tarptautinės prekybos prielaidos. Tarptautinė prekyba šakos viduje. Tarptautinės prekybos pobūdis. Tarptautinę prekybą prižiūrinčios organizacijos. Tarptautinės prekybos poveikis rinkos dydžiui ir vartotojų pasirinkimo įvairovei. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 28.84 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą