Įvadas. Tarptautinė prekyba. Tarptautinės prekybos samprata ir išskirtiniai aspektai. Tarptautinę prekybą skatinantys veiksniai. Importo motyvacija. Eksporto motyvacija. Tarptautinės prekybos politika. Pokyčiai ir tendencijos pasaulio tarptautinėje prekyboje. Pagrindinių pasaulio prekybos rodiklių kitimų pastaraisiais metais įvertinimas. Paslauga. Paslaugos samprata. Paslaugų savybės. Paslaugų klasifikavimas bei klasifikavimo kriterijai. Pasaulio paslaugų rinka. Formavimosi prielaidos ir sąlygos bei rodikliai. Paslaugų teikiamų tarptautinėje rinkoje grupės. Paslaugų rinkos reguliavimo esmė bei principai. Tarptautinės prekybos paslaugomis vaidmuo pasaulinėje ekonomikoje. Skirtumai tarp prekių ir paslaugų. Tarptautinės prekybos paslaugomis trukdžiai. Globalūs pokyčiai skatinantys paslaugų sektoriaus augimą. Regionalizacija ir globalizacija. Europos Sąjunga. ES ryšiai su svarbiausiomis pasaulio valstybėmis ir organizacijomis. Europos Sąjungos (ES) indėlis į tarptautinę prekybą. ASEAN. ASEAN indėlis į tarptautinę prekybą. Išvados.