Siekiant sėkmės japonų rinkose: septyni pagrindiniai žingsniai. Pirma: Ištirti Japonų rinką. Tarptautinio verslo strategija. Keletas naudingų patarimų efektyviai sąveikai. Antra: Klientas- pirmoje vietoje. Trečia: Išlaikyti operacijų kontrolę. Ketvirta: Pasiūlyti tinkamus produktus. Penkta: Atakuok ir kontratakuok. Šešta: Tęsk, ką pradėjęs. Septinta: Pasinaudok Japonija, kaip atramą šuoliui. Startavimo strategijos parinkimas. Eksportas. Sutartys dėl licencijų. Bendros įmonės. Įgijimas. Vietinės dukterinės įmonės sukūrimas. On-site operacijų valdymas. Įdarbinimas. Vietos ir organizacijos pasirinkimas. Susidūrimas akis į akį. Finansinės operacijos. Modernios inovacinės struktūros Japonijos kompanijose. W. Hink, M. Reiss. Virtualiosios kompanijos: vadovavimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo sunkumai M. Reiss. E-komercija Japonijoje.