Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti finansines galias, įtakojančias tarptautinę prekybą; konkrečios įmonės pavyzdžiu išnagrinėti tarptautinės plėtros strategiją. Valstybės ekonominė politika. Tarptautinė prekyba. Valstybės vykdomas ekonominės veiklos reguliavimas; fiskalinės ir monetarinės politikos įtaka tarptautinei prekybai. Prekybos barjerai. Ekonominiai tarifų padariniai (protekcinių muitų). Tiesioginis efektas (padarinys). Netiesioginis efektas (padarinys). Akcizo mokestis. Argumentai už protekcionizmą. Pigi darbo jėga užsienyje. Fiskalinės ir monetarinės politikos suderinamumas. Įmonės tarptautinės plėtros strategijos parinkimas konkrečios įmonės pavyzdžiu. UAB "X" charakteristika. Priežastys paskatinusios firmą UAB "X" skverbtis į užsienio rinkas. Veiksniai įtakojantys įmonės veiklos internacionalizavimo procesą. Išoriniai veiksniai lemiantys firmos UAB "X" tarptautinę veiklą. PEST analizė. Vidiniai veiksniai lemiantys firmos UAB "X" skverbimąsi į tarptautines rinkas. Skverbimosi būdų į užsienio rinkas prieinamumas firmai UAB "X". Tarptautinio verslo strategijos įgyvendinimo etapai. Optimaliausias pirminis skverbimosi į užsienio rinkas būdas. Tolimesnės tarptautinio verslo ir firmos internacionalizavimo strategijos formulavimas. Kokybės sistemos nauda firmoje UAB "X". Išvados.